1

Forever & Always kap 1

Min telenfon ringer, Jag tittar på skärmen de står Älsklingen . Jag lyser upp som en sol, Jag blir varm i hela kroppen.
Jag svarar -Hej älskling säger Justin
- Hej svarar jag tillbaka
- Kan du möta mej på standen om 3o minuter? frågar Justin
- Självklart svarar jag så lägger vi på. Jag ligger kvar i sängen och tänker, Tänk att jag just jag är tillsammans med Justin Bieber de är helt sjukt. Jag älskar honom verkligen. Vi har snart varit tillsammans i 2 år och jag är världens lyckligaste person.
Nu tänkte jag berätta lite om mej själv. Jag heter Angie och är 17 år. Jag bor med min mamma, låtsas pappa och mina 4 halv syskon. Vi bor i Atlanta i ett stort hus. Innan jag träffade Justin så hade jag inte så många vänner, jag va utstött i skolan och hade bara 2 äkta kompisar och de va Felicia och Carro. Men vi är
bästisar idag och är nästan alltid tillsammans.



Jag står i mitt badrum och sminkar mej och fixar håret när jag tittar på klockan oj shit jag måste sticka skriker jag, Jag springer ner för trappan och skriker på mamma
- Mamma kan du skjutsa mej till standen? Jag ska träffa Justin.
- Ja de e klart säger mamma och sätter på sej skorna. Vi springer ut till bilen och hopper in och åker. Väl framme ser jag Justin och hur han står där och vänar med en picknik korg i handen. JAG DÖR TÄNKER JAG. Jag tackar mamma för skjutsen och springer ut till Justin och kysser honom. Vi står där ett bra tag och kysses sen slutar vi och vi tar varann i handen och går. Det är inge folk på standen så de är skönt. Visst jag gillar när de kommer fram Beliebers och vill ta kort men ibland blir de lite för mycket. Justin tar fram sin filt och lägger ut den och börjar ta fram lite smått och gott. Väl klara sätter vi oss ner och pratar.
Justin- Angie tänk att vi snart har varit tillsammans i 2 år de är helt sjukt. Jag vill aldrig förlora dej.
-Aww Justin jag älskar dej med säger jag och kysser han. Vi satt och pratade i flera timmar tills han säger .... 
Angies kläder till standen 
Va tycker ni ? Jag tål kredik. Va han säger får ni reda på nästa gång. KRAM
 
 

Kommentarer
Postat av: Lavaa♥

UNDERBARTTTTTT! :D Mer snällaaaaaaaaaa?

Svar: TACK,haha de kommer snart håller på att skriver, de kanske kommer ett i kväll :D
foreveralways.blogg.se

2012-09-17 @ 19:42:10

Bloggens design är gjord av Alexandra.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0