0

Forever & Always kap 4

-Jag kanske är vad ? frågade jag Felicia. - Du kanske är gravid sa hon. - Men jag kan inte sa jag rädd. - Kom sa hon vi åker till apoteket och köper graviditetstest. -okej sa jag så gick vi till hennes bil och åkte iväg.


Väl framme så gick vi och tog ett test och köpte de sen åkte vi tillbaka hem och läste hur man skulle göra.


-okej du ska kissa på stickan sa Felicia. -okej men vänta här sa jag och gick och kissade. Nån minut efter så kom jag ut och så väntade vi på ett resultat.


3 minuter senare stickan visade 2 sträck jag blev tvungen att kolla va de va och de va att man va gravid. -Va ska jag göra nu? frågade jag felicia. Jag får inte vara gravid. - Jag vet inte vill du behålla de eller inte kanske du ska tänka på sa hon. - Jag vill inte göra abbort de är jag säker på sa jag. -okej men du måste ringa Justin och berätta de sa Felica med en spänd röst. - Nej inte nu de vill jag inte göra, jag vill inte förstöra när han jobbar och sånt sa jag. - Men du måste göra de snart. - Ja jag vet sa jag.

Mamma satt i köket och Felica hade gått hem jag visste inte om jag skulle säga till mamma att jag va gravid. Jag bestämde mej för att inte göra de och gick upp på mirr rum i stället. Jag la mej ner i sängen att tänkte, tänkte på hur jag skulle berätta för alla, eller hur jag ska göra. Jag somnade efter de och vakande morgonen därpå och gick ner till köket och ser mamma sitta där och äta frukost så jag sätter mej och äter jag med. Mitt i maten så säger jag -Mamma jag måste prata med dej. -Ja va e de gumman? svarar hon. - jag är gravid fick jag fram. Mamma häpnade och sa ingenting men efter ett tag sa hon - När fick du reda på de Angie? - Igår men jag ville vänta ett tag med att säga de sa jag. -okej men ska du behålla de? frågade hon. - Ja de tror jag men jag måste veta va Justin vill också sa jag.

KORT KAPITEL JAG VET MEN JAG HAR INTE SÅ MYCKET TID ATT SKRIVA JUST NU KRAM

Kommentarer

Bloggens design är gjord av Alexandra.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0